سوالات متداول

ثبت درخواست را انجام دادم ولی هنوز پیامکی برای نام کاربری و کلمه عبور ارسال نشده است ؟

ارسال پیامک نیازمند گذراندن مراحل ثبت درخواست همکاری، تایید پشتیبان فنی و امضای قرارداد است، چنانچه مراحل نامبرده شده را گذرانده اید، با تیکت پشتیبانی مشکل مربوطه را مطرح نمایید.

آیا می‌توانیم از اینکه بسته ارسالی در چه مرحله‌ای قرار دارد مطلع شویم؟

بله، بعد از صدور بارکد پیامک حاوی کد رهگیری (همان کد بارکد) به شماره همراه هر مشتری ارسال می شود که می توان از طریق آن به رهگیری هر مرسوله پرداخت.

در صورتی‌که به بسته ارسالی خسارت وارد شود، هزینه خسارت بر عهده چه کسی است؟

طبق موارد گفته شده در قوانین و مقررات و قرارداد امضا شده بین فروشگاه و آنیپو چنانچه خسارت از طرف فروشگاه شامل بسته بندی نامناسب و غیره باشد، آنیپو پاسخگو نخواهد بود.

آیا تخفیف ویژه‌ای برای کسانی که چندین بار از سامانه آنیپو برای صدور بارکد پستی مرسولات خود استفاده می‌کنند، وجود دارد؟

بله، چنانچه تعداد مرسوله های پستی روزانه یک فروشگاه بیشتر از 20 بسته باشد، هزینه حمل و نقل آن رایگان خواهد بود.

برای فروشگاه‌های اینترنتی که فقط در فضای مجازی فعالیت می‌کنند، امکان صدور بارکد پستی وجود دارد؟

بله، تمامی افرادی که کسب و کار خانگی دارند و یا در فضای مجازی فعالیت می کنند، می توانند از طریق پنل آنیپو به ثبت اطلاعات مرسوله و صدور بارکد پستی نمایند. برای این منظور داشتن ترازو برای محاسبه وزن مرسوله و پرینتر برای چاپ بارکد الزامی است.

آیا محدودیتی برای درخواست صدور بارکد پستی در یک روز برای هر فروشگاه وجود دارد؟

خیر، آنیپو قادر است در تمامی ساعات شبانه روز و به هر تعداد بارکد پستی صادر نماید.

چنانچه وزنی که برای بسته ارسالی خود وارد کرده‌ایم درست نباشد، برای مرسوله چه اتفاقی می‌افتد؟

وارد نمودن صحیح وزن مرسوله از مهمترین عوامل در محاسبه هزینه پستی است، چنانچه وزن مرسوله شما صحیح نباشد، عواقب آن بر عهده فروشگاه است.

اگر بعد از صدور بارکد، مشتری اطلاعات خرید از خریدار را بروزرسانی کرد یا سارش را برگشت زد، نیاز به صدور مجدد بارکد پستی است؟

بعد از صدور بارکد، هزینه از حساب فروشگاه کسر می شود بنابراین در وارد نمودن اطلاعات مشتری دقت کامل شود زیرا امکان برگرداندن وجه وجود ندارد. همچنین پس از ویرایش اطلاعات حتما نیاز به صدور مجدد بارکد پستی است.

نحوه و زمان تحویل مرسوله از فروشگاه به چه صورت است؟

آنیپو برای جمع آوری بسته ها، برای هر فروشگاه یک محدوده ساعتی مشخصی را در نظر می گیرد. فروشگاه ملزم است قبل از رسیدن مامور آنیپو، بسته های خود را بطور مناسب آماده نموده و در کیسه قرار دهد.

کلید صدور بارکد را می‌زنم ولی بارکدی صادر نمی‌شود؟

صادر نشدن بارکد پستی می تواند دلایل مختلفی از قبیل وارد نکردن صحیح اطلاعات مرسوله از قبیل آدرس فرستنده و گیرنده و یا وزن مرسوله باشد. همچنین اختلال در شبکه پستی و یا قطعی اینترنت می-تواند در صدور بارکد اخلال ایجاد کند. در این صورت نیاز است تا مجددا به صدور بارکد بپردازید.

.تمامی حقوق این وبسایت متعلق به آنیپو می باشد

09937273515

02191018137

استان گلستان، گرگان، میدان مفتح، کارخانه نوآوری گرگان، واحد 411

varkan logo
اینماد

قوانین و مقررات

سوالات متداول

تماس با ما

درباره ما

آنیپو، باجه پستی اختصاصی شماست که به وسیله آن می توانید در محل کسب و کار خود بارکد پستی تولید نمایید. در آنیپو برای ارسال مرسولات دیگر نیازی به مراجعه پست نمی باشید.