سوالات متداول شما

ارسال پیامک نیازمند گذراندن مراحل ثبت درخواست همکاری، تایید پشتیبان فنی و امضای قرارداد است، چنانچه مراحل نامبرده شده را گذرانده اید، با تیکت پشتیبانی مشکل مربوطه را مطرح نمایید.
بله، بعد از صدور بارکد پیامک حاوی کد رهگیری (همان کد بارکد) به شماره همراه هر مشتری ارسال می شود که می توان از طریق آن به رهگیری هر مرسوله پرداخت.
طبق موارد گفته شده در قوانین و مقررات و قرارداد امضا شده بین فروشگاه و آنیپو چنانچه خسارت از طرف فروشگاه شامل بسته بندی نامناسب و غیره باشد، آنیپو پاسخگو نخواهد بود.
بله، چنانچه تعداد مرسوله های پستی روزانه یک فروشگاه بیشتر از 20 بسته باشد، هزینه حمل و نقل آن رایگان خواهد بود.
بله، تمامی افرادی که کسب و کار خانگی دارند و یا در فضای مجازی فعالیت می کنند، می توانند از طریق پنل آنیپو به ثبت اطلاعات مرسوله و صدور بارکد پستی نمایند. برای این منظور داشتن ترازو برای محاسبه وزن مرسوله و پرینتر برای چاپ بارکد الزامی است.
خیر، آنیپو قادر است در تمامی ساعات شبانه روز و به هر تعداد بارکد پستی صادر نماید.
وارد نمودن صحیح وزن مرسوله از مهمترین عوامل در محاسبه هزینه پستی است، چنانچه وزن مرسوله شما صحیح نباشد، عواقب آن بر عهده فروشگاه است.
بعد از صدور بارکد، هزینه از حساب فروشگاه کسر می شود بنابراین در وارد نمودن اطلاعات مشتری دقت کامل شود زیرا امکان برگرداندن وجه وجود ندارد. همچنین پس از ویرایش اطلاعات حتما نیاز به صدور مجدد بارکد پستی است.
آنیپو برای جمع آوری بسته ها، برای هر فروشگاه یک محدوده ساعتی مشخصی را در نظر می گیرد. فروشگاه ملزم است قبل از رسیدن مامور آنیپو، بسته های خود را بطور مناسب آماده نموده و در کیسه قرار دهد.
صادر نشدن بارکد پستی می تواند دلایل مختلفی از قبیل وارد نکردن صحیح اطلاعات مرسوله از قبیل آدرس فرستنده و گیرنده و یا وزن مرسوله باشد. همچنین اختلال در شبکه پستی و یا قطعی اینترنت می-تواند در صدور بارکد اخلال ایجاد کند. در این صورت نیاز است تا مجددا به صدور بارکد بپردازید.